مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: از ابتدای سال تاکنون، ساخت ۶۶۶ واحد مسکن روستایی در قالب نهضت ملی در استان به اتمام رسیده است.

مهر گیلان به نقل از ایرنا / حامد دائمی  افزود: سهمیه امسال گیلان در طرح ملی مسکن در روستاها هفت هزار مسکن بوده که تاکنون هفت هزار و ۹۴۷ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.
وی میزان تسهیلات پرداخت شده برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در روستاها را ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این تعداد متقاضی معرفی شده به بانک تاکنون پنج هزار و ۲۰۰ نفر با بانک قرارداد بسته‌اند و مابقی با معرفی‌نامه در حال اجرای قرارداد هستند.
دائمی تصریح کرد: از تعداد پنج هزار و ۲۰۰ قرار داد منعقد شده با بانک، عملیات اجرایی چهار هزار و ۳۷۷ واحد آغاز شده و ۶۶۶ واحد نیز تکمیل شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: ساخت واحدهای مسکونی طی سال‌جاری با استفاده از اعتبارات و تسهیلات ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.
دائمی به افتتاح و بهره برداری۲ هزار و ۷۲ واحد نهضت ملی مسکن روستایی نیز طی دهه فجر سال گذشته اشاره و بیان کرد: این واحدها با اعتبارات سال ۱۴۰۰در قالب تسهیلات تکمیل و بهره‌برداری شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تسهیلات پرداخت شده در سال ۱۴۰۰ برای مسکن روستایی یکصد میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: با استفاده از تسهیلات سال ۱۴۰۰ چهار هزار و ۳۷۲ متقاضی روستایی به بانک معرفی شدند که از طریق۲ هزار و ۷۲ واحد مسکن روستایی در قالب نهضت ملی دراستان تکمیل و بهره برداری شد.