مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران آن حضرت پیام تسلیت صادر نمود.

مهرگیلان / در متن پیام مهندس حامد دائمی آمده است :

بسمه تعالی

السَّلامُ عَلى الحُسَیْنِ وَعَلى عَلِیِّ بْنِ الحُسَیْنِ وَعَلى أَوْلادِ الحُسَیْنِ وَعَلى أَصْحابِ الحُسَیْنِ علیه السلام

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است. ماه عشق و شور و فریاد است. محرم ماه قیام و پیام است که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد، ایام حماسه و عاطفه با فرارسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود. محرمی دیگر از راه رسید و دیگر بار که چندین قرن از غروب غریبانه عاشورا و کربلای ۶۱ هجری می‌گذرد، یاد رشادت، پایداری، عدالتخواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت.

محرم ماهی است که انسانیت در آن تجلی یافت و امروز بر ماست که فرزندان این سرزمین را با درس های عاشورا آشنا کنیم و به آنان کمک کنیم تا مفاهیمی مانند آزادگی، ظلم ستیزی، ایثار، مردانگی، اخلاق و از خودگذشتن را فرا گیرند.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم، ایام شهادت فرزند پیامبر(ص)؛ حضرت أبا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض نموده از ایزد منان خواستارم عزاداری ها و سوگواری های همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه مردم شهید پرور استان گیلان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد./