اداره کل بیمه سلامت گیلان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد:

مهر گیلان / دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ایام تجلی حضور ولایت و نماد ی از وحدت ملت مسلمان و انقلابی ایران است. ایامی است که سرنوشت ملت شریف و شهید پرور ایران به نیکی رقم خورد. این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود

به حق که جشن پیروزی انقلاب مختص ملت شریف ایران نیست، بلکه تمام آزادیخواهان جهان در پیروزی و جشن ما سهیم هستند، چرا که انقلاب ما زمینه ای سازنده برای سایر انقلاب ها علیه ظلم و جور بوده است.

اداره کل بیمه سلامت گیلان در آستانۀ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز ضمن تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبر حکیم وفرزانه انقلاب و شهدای گرانقدر از کارکنان و مردم ولایت مدار استان دعوت می‌نماید با حضور پر شور در جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲بهمن، بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان به نمایش بگذارند.