مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان با حضور در دفاتر روابط عمومی چند دستگاه اجرایی، خواستار رعایت دقیق مصوبه ممنوعیت تبلیغ کالاهای با مصرف انرژی بالا شد.

مهر گیلان / در راستای رعایت و اجرای مصوبه شورای عالی انرژی کشور در خصوص ممنوعیت تبلیغ کالاهای با مصرف انرژی بالا و فاقد سازگاری لازم با اقلیم های مختلف کشور، رضا احمدی مدیر دفتر روابط عمومی های شرکت برق منطقه ای گیلان با حضور در دفاتر روابط عمومی های صدا و سیمای استان گیلان ، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و شهرداری رشت به تبیین اهمیت این موضوع جهت عبور از پیک بار سال آتی پرداخت و خواستار رعایت این مصوبه شد.
احمدی با اشاره به ماده ٩ مصوبه شورای عالی انرژی که اهمیت انجام اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی را مورد تاکید قرار داده است، از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خواست تا در جهت ترغیب مردم و همکاران به صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از وسایل برقی کم مصرف و با بازده بالا با صنعت برق گیلان همراهی و همکاری نمایند.
مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان با تاکید بر اینکه مطابق این مصوبه تبلیغ همه کالاهای پرمصرف برقی و کالاهایی که با اقلیم هر منطقه از کشور سازگاری ندارد، ممنوع است، گفت: در استان گیلان صرفا تبلیغ کولرهای گازی با راندمان بالا ( پر بازده و کم مصرف ) مجاز می باشد.