استاندار گیلان با بیان اینکه مقدمات پذیرایی از مهمانان نوروزی در استان فراهم است، گفت: حضور مسافران و گردشگران نوروزی در گیلان منجر به رونق و شکوفایی اقتصادی استان می شود.

مهرگیلان / اسدالله عباسی صبح یکشنبه در رزمایش طرح نوروزی پلیس در گیلان اظهار کرد: پلیس طلایه دار امنیت و نظم بخشی در جاده‌ها و محورهای ترافیکی است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه‌ها در تسهیل بخشی ترافیک در ایام نوروز بیان کرد: گیلان مقصد گردشگران و مسافران زیادی در ایام نوروز و تعطیلات است و روان سازی و کنترل ترافیک محورها در این استان بسیار اهمیت دارد.

عباسی با اشاره به بهره برداری آزادراه رشت _ قزوین در محدوده رودبار اضافه کرد: افتتاح باقیمانده آزادراه رشت _ قزوین کمک بزرگی در. گشایش ترافیکی ورودی گیلان می‌کند.

به گفته وی باقیمانده آزادراه رشت _ قزوین با تخصیص اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در سفر نخست هیأت دولت به گیلان روند اجرایی به خود گرفت و در روزهای آتی با حضور رئیس جمهور مورد بهره برداری می‌رسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مقدمات پذیرایی از مهمانان نوروری در استان فراهم است، گفت: حضور مسافرین و گردشگران نوروزی در گیلان منجر به رونق و شکوفایی اقتصادی استان می‌شود.

عباسی با اشاره به سنت قدیمی چهارشنبه سوری اضافه کرد: حفظ امنیت و آرامش در شب چهارشنبه سوری و اجرای این سنت کهن در گیلان مورد تاکید است.

وی با تاکید بر لزوم نظم بخشی مراسم چهارشنبه سوری در گیلان افزود: با برهم زنندگان نظم و امنیت در مراسم چهارشنبه پایان سال برخورد جدی می‌شود.