جلسه کمیته درآمدی شهرداری رشت به منظور بررسی منابع درآمدی مناطق پنج گانه با حضور «رحیم شوقی» شهردار رشت در شهرداری منطقه ۳ شهری تشکیل شد.

 مهر گیلان / جلسه کمیته درآمدی شهرداری رشت با حضور «رحیم شوقی» شهردار رشت، مدیران مناطق پنج گانه، مدیر درآمدهای عمومی و مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت در شهرداری منطقه ۳ شهری برگزار شد.
شوقی در این جلسه بر لزوم تحقق بودجه به منظور تامین اعتبار پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت:  ارایه خدمات شایسته به رشتوندان مستلزم تحقق بودجه است.
 در این جلسه شهردار رشت ضمن دستور به معاونت مالی و اقتصادی شهردار مبنی بر اینکه روزانه کدهای درآمدی و میزان تحقق بودجه بررسی شود، تلاش جهادی پرسنل شهرداری در تحقق بودجه سال جاری را مورد تاکید قرار داد.
 وی با اشاره به اینکه طرح های بزرگ و کلان مقیاس حوزه سرمایه گذاری شهری با محوریت گردشگری شهری است جمع بندی شده و سریعا در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: گردشگری به عنوان یکی از عرصه های مهم در اقتصاد دارای اهمیت بالایی بوده که دستاوردهای اجتماعی و فرهنگی را به ارمغان می آورد از این رو برای شهرداری نیز بسیار حایز اهمیت است.