جمعی از پرستاران عضو نظام پرستاری گیلان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خواستار رفع دغدغه های صنفی خود به ویژه پیرامون تعرفه گذاری ها، کارانه و اضافه کار خود شدند.

مهر گیلان /جمعی از پرستاران استان، به جهت بررسی و رفع دغدغه های صنفی خود با دکتر محمد تقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دیدار و گفت و گو کردند.

پرستاران منتخب از نظام پرستاری، بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی استان در نشست مشترک صمیمی خود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بدون واسطه، مطالبات و دغدغه های جامعه پرستاری را مطرح کردند.

در این نشست، مطالبات صنفی جامعه پرستاری اعم از تعرفه گذاری، فوق العاده خاص پرستاران، کارانه، اضافه کار و سایر نیازمندی های پرستاران از جمله رفاهیات و حذف فرانشیز درمان مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

دکتر آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست ضمن استماع درخواستها و دغدغه های پرستاران،  از تلاش های شبانه روزی، بی منت و مثال زدنی جامعه پرستاری تقدیر و تشکر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در خلال بررسی مطالبات مطروحه پرستاران بر لزوم احصا مشکلات پرستاران توسط جامعه پرستاری و تلاش برای رفع آن دغدغه ها در نشست های دانشگاهی، منطقه ای و همچنین ملی تاکید کرد.