مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار با کارکنان ستادی شرکت بر پیگیری جدی پروژه ها تا حصول نتیجه تاکید کرد.

مهر گیلان / محمود دشت بزرگ مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان صبح امروز در حرکتی تازه به اتفاق تنی چند از مدیران با حضور در محل کار معاونت ها، دفاتر و ادارات ستاد برق منطقه‌ای گیلان با مجموعه کارکنان این شرکت دیدار و گفت وگوی صمیمانه داشت.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان ضمن بررسی چگونگی روند کاری معاونتها به صورت حضوری و از نزدیک، دستورات لازم برای تسریع کارها را صادر کردند و خواستار تلاش مضاعف در خدمت رسانی به مردم شدند.
محمود دشت بزرگ ضمن تشکر از زحمات کارکنان گفت: پروژه های فعال و در دست اقدامی که باید قبل از اوج بار سال آتی به بهره برداری برسند، به طور مستمر پیگیری و دنبال شوند و با برنامه و تلاش شبانه روزی به نتیجه برسند.
وی افزود: عدم بهره برداری از پروژه ها در موعد مقرر، معایب و زیان های متعددی از جمله از دست رفتن منابع مادی، عدم برخورداری از مزایای بهره برداری بهنگام از پروژه ها توسط مردم شریف و فهیم استان، به هدر رفتن وقت، توان و زحمات کارشناسی و… دارد که گاها جبران عواقب آن غیرقابل ممکن می باشد.
رئیس هیات مدیره شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: انتظار می رود در اجرای پروژه ها، برنامه های دقیق با تمام جزئیات داشته باشیم و تا حصول نتیجه، دست از کار و تلاش برنداریم.