رهبر معظم انقلاب اسلامی ­دیدار جمعی از مردم استان‌های کرمان و خوزستان با بیان اینکه دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است فرمودند: راه‌حل مشکلات کشور انتخابات است.

­­مهر گیلان/این دیدار که در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار میشود، مطابق روال دیدار‌های عمومی اقشار مختلف مردم استان‌های کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

بخش هایی از بیانات رهبر انقلاب: 

انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.

انتخابات پایه تحول است.

دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است. راه‌حل مشکلات کشور انتخابات است.

امروز در دنیا هیچ کس بین رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس تفاوتی نمی‌گذارد.

آمریکا بی‌شرمانه قطعنامه شورای امنیت را برای آتش‌بس وتو می‌کند. نقاب از چهره تمدن غربی افتاد.

پیروزی بزرگ ملت فلسطین در این است که غرب و آمریکا و ادعا‌های دروغین حقوق بشری را بی‌آبرو کردند.

تردیدی نداشته باشید که پیروزی با جبهه‌ی حق است.

تردیدی نداشته باشید که رژیم غاصب معاند صهیونیستی یک روز از روی زمین ریشه‌کن خواهد شد.

این موضوع جزو آینده‌های حتمی است بعون اللّه و قوه و بإذن اللّه و عزته این کار خواهد شد و امیدواریم ان‌شاءاللّه شما جوان‌ها آن روز را به چشم خودتان ببینید.

اهمیت مجلس خبرگان در انتخاب رهبر و مراقبت از شرایط شخص رهبر است. رفع مشکلات کشور نیاز به قانون‌گذاری مجلس دارد.

یک انتخابات، انتخابات مجلس خبرگان رهبری است. مجلس خبرگان رهبری اهمیتش در آنجاست که در موقع لازم می‌تواند رهبر مناسب را برای کشور انتخاب کند و در طول زمان هم می‌تواند و می‌باید مراقب حفظ شرایط حیاتی رهبری در شخص رهبر موجود باشد؛ بایستی ملت ایران، مردم استان‌ها دقّت کنند، مراقب کنند و این انتخابات را به بهترین وجهی برگزار کنند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی که بسیار مهم است. مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی ریل‌گذاری کننده‌ی آینده‌ی کشور است. اگر کشور مشکلاتی دارد برای رفع این مشکلات نیاز به قانون‌گذاری و حضور مدّبرانه‌ی مجلس شورای اسلامی است. این دو انتخابات بایستی با شکوه برگزار شود.

علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صداوسیما، مطبوعاتی‌ها، جوان‌ها، افراد در داخل خانواده، این‌ها همه می‌توانند منادی انتخابات باشند، مردم را، مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند، انتخابات آن وقت انتخابات پرشوری خواهد شد.

اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس ضعیف خواهد شد، مجلس ضعیف توانایی کامل برای رفع مشکلات نخواهد داشت. اگر می‌خواهیم مشکلات برطرف شود باید مشارکت را بالا ببریم، این وظیفه‌ی همه است. هر که می‌خواهد مشکلات کشور برطرف شود راهش این است.