شهردار رشت از برگزاری ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت روز رشت در ۱۲ دی ماه خبر داد.

مهر گیلان / رحیم شوقی در نشست با اصحاب رسانه گفت : ۴۰ عنوان برنامه در روز گرامیداشت رشت برگزار می‌شود و برای اجرای ویژه برنامه‌ها روز رشت تلاش شده تا از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.
وی از برپایی بزرگترین جشنواره ملی خوراک در این شهر خبر داد و افزود: در این جشنواره انواع غذا‌های محلی و فراموش شده رشت و گیلان معرفی خواهد شد.
شهردار رشت با تأکید بر لزوم همراهی و تعامل اصحاب رسانه و خبرنگاران برای شناساندن هرچه بهتر برنامه‌های روزرشت گفت : اصحاب رسانه‌ها باید در معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های شهر رشت اهتمام جدی داشته باشند.
رحیم شوقی با اشاره به تلاش‌های مدیریت شهری برای هوشمندسازی شهر رشت افزود: رونمایی از سیستم الکترونیکی شدن و هوشمندسازی خدمات یکپارچه شهری یکی از ویژه برنامه‌های روز رشت است.
وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های روز رشت از ۶ تا ۱۲ دی ادامه دارد گفت: روز رشت فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و جذابیت‌های این شهر متمدن است.
رحیم شوقی، رشت گردی، اختتامیه جشنواره رسانه عصر قلم، جشنواره بازی‌های بومی – محلی، اجتماع دختران و پسران سلیمانی شهر، اجرای تئاتر خیابانی تندیس، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای عصر قلم، رویداد جنگلی بارانی، پویش عمو قاسم، نمایشگاه رشت در گذر زمان ، ویژه برنامه فرزندان میرزا و یاران روح الله، جنگ شادی به مدت سه شب در رشت ، جنگ عروسکی ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین برپایی شب قرآنی رشت را بخشی از برنامه‌های ویژه روز رشت اعلام کرد.