دکتر محمدباقر نوبخت حقیقی دبیرکل حزب اعتدال و توسعه کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهرستان های رشت و خمام در جمع خبرنگاران شرکت کرد و به سوالات آنان پاسخ داد.

وی در خصوص حضورش در این دوره از انتخابات گفت:امروز،بار دیگر به دلیل مشکلات اقتصادی فرهنگی و اجتماعی شرایط کنونی جامعه لزوم ورودم در عرصه انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را احساس کردم وبا توجه به اعتباری که فکر میکنم هنوز هم برای اینجانب در بخش مهمی از جامعه وجود دارد، تصمیم گرفتم برای حل مشکلات مردم به صحنه بیایم.

نوبخت در همین رابطه ادامه داد:چهار دوره اخذ رای بی نظیر و بی تکرار درانتخابات ادوار گذشته مردم عزیز این شهر را در سابقه خود داشتم و به دلیل مشکلات موجود و بخاطر مردم باید می آمدم و در نهایت تصمیم گرفتم که بیایم و اینکه چقدر بتوانم از این مشکلات بکاهم نمیدانم اما تمام سعی خودم را خواهم کرد. چون توفیق با مردم ماندن برایم بهتر از در کنار خانواده ماندن است.دکتر نوبخت با بیان اینکه به عنوان یک گیلانی در دوران مسئولیتش و در چارچوب قانون چه کارهایی توانسته برای گیلان انجام دهد، گفت:از هزینه کرد بیش از دو هزار میلیارد تومان برای بیمارستانهای ساخته شده در استان ره آورد حضور یک گیلانی در دولت‌های ۱۱ و ۱۲ بالغ بر یک و نیم میلیارد دلار و به ارزش روز ،بیش از،۸۰ هزار میلیارد تومان است.که بخشی از آن شامل آزادراه ها – خطوط ریلی و تجهیز فرودگاه می شود که البته همه این ها برای مردم فهیم گیلان و رشت ناکافی است.

وی تاکید کرد: مجلس میروم تا مطالبات مردم را پیگیری کنم اگر مردم اعتراض و انتقاداتی دارند با حضور در صحنه و با استفاده از ابزار قانونی مشکل را به کمک مجلس به عنوان نماد جمهوریت حل کنیم.و ساکت نمی نشینم تا دوره به پایان برسد.

وی افزود : در طول هر ماه یک روز کامل از وقتم را در اختیار شهروندان قرار میدهم تا ضمن دیدار با آنها به مشکلات آنها رسیدگی کنم .

نوبخت به نقش مهم رسانه ها در افزایش حضور مردم در انتخابات اشاره کردو افزود اصحاب رسانه نقش،کلیدی در افزایش مشارکت انتخاباتی دارند و با تبلیغات و اقدامات رسانه ای خود و همچنین امید افزایی می توانند افزایشی بیش از ۳۵ درصدی را در انتخابات پیش رو رقم بزنند.