مسعود صادقی خمامی مدیرعامل توزیع برق گیلان از پایش دقیق عملکرد امورهای اجرایی این شرکت برای انجام فعالیت ها در مناطق دارای مشکلات حوزه برق خبر داد.

مهرگیلان /صادقی تاکید کرد: ضروری است تمامی امورها و ادارات توزیع برق استان اولویت بندی انجام کارها را براساس مناطق کم برخوردار و دارای آسیب از گذشته، دسته بندی و برای برنامه ریزی جهت اقدام اعلام کنند.
وی افزود: باتوجه به در پیش بودن فصل گرما و لزوم تامین آسایش برای مردم شریف استان از هم اکنون با انجام تعمیرات و اقدامات پیشگیرانه، روند خدمت رسانی و تامین برق پایدار را تسهیل کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خاطرنشان کرد: پاسخگویی مناسب به مردم و مراجعین اصل ضروری محسوب می شود و در این زمینه نیز باید عنایت ویژه از سوی همه همکاران اتخاذ شود.
صادقی گفت: حضور میدانی معاونین و مدیران ستادی و اجرایی برای انجام فعالیت های شرکت ضروری است و اشراف کامل بر اقدامات حوزه کاری جز انتظارات اصلی از آنان است.
وی اظهار داشت: مدیریت دارایی فیزیکی نیازمند توجه بیشتر است و باید برای خدمت رسانی بهتر نظارت کاملی در بخش هزینه های جاری از سوی مدیران صورت پذیرد.
صادقی در پایان ضمن تشکر از فعالیت و اقدامات کارکنان به منظور تامین برق پایدار در ایام تعطیلات نوروز در کل استان، گفت: شرکت توزیع نیروی برق گیلان به واسطه دارا بودن نیروی انسانی توانمند جز شرکت های برتر در سطح کشور است و از این رو انتظار می رود در حوزه خدمت رسانی نیز همواره جز برترین دستگاه های استان و کشور باشیم.