هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ‏ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم ‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

مهر گیلان / مهندس حامد دائمی مدیرکل در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل آمده است.

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار ، مجاهدت و رزمندگی های مردمی است که در طی اعصار و قرون متمادی ، خالصانه و عاشقانه پای آرمان های اسلام عزیز و انقلاب اسلامی ایستادگی کرده اند و در برابر هیچ قدرتی نه تردید داشته اند و نه شکست خورده اند.

دفاع مقدس، آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی، مردم شهید پرور استان گیلان، به ویژه رزمندگان، جانبازان و آزادگان در پرتو منویات رهبری عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای ( مدظله العالی) مسئلت می نمایم.